duminică, 12 martie 2023

Obsedantul broccoli

...plus obsedantele primule (ciuboțica-cucului) galbene, plus obsedantul Allium :)

Ieri am cumpărat de la Brico, printre altele, un pliculeț de semințe de broccoli Cezar (soi despre care citisem pe grupul de grădinari că ar avea rezultate bune - căpățână mare, densă colorată frumos). Aseară, acasă, când să pun semințele în alveole, am scotocit printre cumpărături și pliculețul de broccoli nu era nicăieri. Alte scotoceli temeinice, încercări de rememorare a pașilor pe care i-am făcut până acasă... concluzia: am pierdut pliculețul în parcare, până să ajung la mașină. 

Azi am ajuns la magazinul de semințe din piață (cel adevărat, nu de-ăsta de genul bricolajelor) și am găsit un broccoli F1 pe care l-am luat, bineînțeles. Acum am pus semințele în alveole.

Și un bujor Shirley Temple.



***

Aseară, din Brico, am luat din nou semințe de ciuboțica-cucului, poate de data asta reușesc:




și:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu