duminică, 5 martie 2023

Deși duminică...

...am făcut ceva treburi prin grădină:
- am plantat panseluțele și ferigile
- am tăiat câțiva dintre trandafirii vechi
- am transplantat verbinele bonariensis, câteva lobelii și câteva myozotis în ghivece mai mari
- am semănat mixul de lobelii (albe, bleu, mov) primite în dar de mărțișor de la Dana T.

*

Spanacul a crescut tare frumos, așa că azi am adunat din belșug și am făcut o mâncare (e mult spus, pentru că doar l-am sotat în unt) cu usturoi verde (tot din producție proprie), cu ouă ochiuri (la abur) și cu mămăligă, totul presărat cu cheddar.

Mă gândisem și la un sos bechamel, pentru ca în seara asta fix rețeta asta s-o văd pe Paprika:
în tigaie, bechamel (unt, făină, apoi lapte, cheddar sau parmezan, nucșoară, sare și piper, un praf de boia, un cățel de usturoi), apoi spanacul; se unge o tavă cu unt, se presară pesmet panko (mai grosier, obținut din pâine uscată, acasă), apoi se toarnă compoziția, deasupra se mai pune un strat de pesmet - la cuptor, este gata când pesmetul e rumenit. Așadar, asta va fi următoarea rețetă de spanac pe care o s-o execut. Curând. Căci spanacul crește și crește. (Și vine din urmă cel din tunel.)

sursă foto și rețeta, aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu