joi, 2 martie 2023

Mazăre Carouby mangetout

Eu cu boabele de mazăre nu mă împac cine știe ce (culmea, în copilărie mie îmi plăcea mazărea, iar soră-mii îi plăcea fasolea păstăi, așa că mama gătea ambele feluri concomitent... nu știu cum, pe drumul vieții am pierdut plăcerea asta, a mâncării de mazăre boabe, în schimb îmi mai place uneori piureul de mazăre, dulceag, cu unt). 
Ceva trebuia să ia locul mâncării de mazăre boabe și asta e mazărea mangetout: tecile sunt extraordinar de fragede, suculente (trebuie culese devreme-devreme, când bobul nu e format în interior).

Așadar, am pus azi mazărea, în același loc ca anul trecut, pentru că există deja gărduțul pentru palisare.
Am pus două rânduri paralele de cca 3 m fiecare, de-atât mi-a ajuns un plic mare.

Cu bobul nu m-am hotărât. Nu-i găsesc locul potrivit. Mai am un plic de Aquadulce Claudia. L-aș pune lângă solar, dar acolo sunt mulți limacși, mi-e teamă că o să-mi reteze lăstarii de cum apar. Am întrebat fetele, o să văd ce-mi spun și mâine mă hotărăsc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu