sâmbătă, 25 martie 2023

În doi, puterea crește

T. a tuns peticele de iarbă de prin toată curtea. Totul a mers la compost.
Și vița-de-vie. Cordițele le-am confiscat. :)  

Eu am pus cartofi (m-a uimit pământul din ladă - umed și afânat, plin de râme) și i-am acoperit cu un pic de pământ amestecat cu frunze moarte doar pe jumate descompuse și cu un strat gros de paie (un soi de cvasipermacultură). 
Am udat ce era de udat, mai ales ridichile (au răsărit binișor) și bobul (se încăpățânează să nu apară), dar și în solar.
Și-am dezbrăcat de hăinuțele de iarnă puii de smochin. (T. a mai plantat un butaș desprins cu rădăcină dintr-un smochin matur. O să ne umplem de smochine!)

Am reușit, în sfârșit, să tund trandafirii de dulceață de pe arcadă. Un chin. Înalți fără măsură. Iar arcada stă să cadă. Am plănuit în tandem ca la anul să tundem trandafirii scurt, din vreme, și să înlocuim arcada cu una mai trainică.

Au înflorit lalelele Heart's Delight!
Aș vrea ca acest început de primăvară să țină muuuult. Martie, aprilie și o parte din mai sunt minunate, poate cea mai faină parte din an! (La concurență cu jumatea a doua a lui septembrie și octombrie.)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu