miercuri, 15 martie 2023

Cipru-de-grădină

Răsaduri de la mama-natură, câtă frunză, câtă iarbă...

E adevărat că am premeditat un pic chestia asta: astă-toamnă, am tăiat măturoaiele și le-am scuturat temeinic cam pe unde am vrut eu să iasă plăntuțele primăvara, iar deasupra am pus și plantele uscate, așa, de protecție, dar și ca să mai pice restul de semințe când avea să plouă.
Și-au ieșit nenumărate!
Acum să vedem câte se vor păstra și vor crește frumos, cu binecunoscuta formă de momâie. :)



2 comentarii:

  1. Eu n-am reusit niciodata sa prind cipru, cu toate ca am incercat de multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  2. În zona asta are toată lumea.
    E cam ciudat totuși: dacă nu mă îngrijesc de toamna să răspândesc semințele, apare mult mai puțin primăvara. Probabil că, în timp, ar dispărea sau s-ar rări considerabil.
    Deci, cumva, trebuie ajutat.

    RăspundețiȘtergere