sâmbătă, 11 martie 2023

O fi piper Sichuan?

 Sunt câțiva ani buni de când tot încerc să obțin răsaduri de Sichuan și nu reușesc. Când am văzut la N. în poze că sub pomul ei de Sichuan ies plăntuțe din semințele căzute pe sol, m-am supărat pe-ale mele și nu, nu le-am bătut ca-n 'Punguța cu doi bani', ci le-am aruncat chipurile neglijent pe sol  - o parte afară, o parte în solar. 

În locul în care le-am aruncat în solar, au ieșit aceste două plăntuțe lipite una de alta. Nu pot decât să sper că-s piper Sichuan. Aștept răspuns de la N.




Later edit: Nu e piper Sichuan! (E ceva pom fructifer, vorba Nicoletei I. - poate corcoduș. Cum am dus asemenea sâmburi acolo.... habar n-am! Poate cu compostul de la Andreea, poate cu ceva de la mine cine știe cum! Așadar, piperul Sichuan rămâne un deziderat, vorba marelui ceaușescu.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu