joi, 6 aprilie 2023

Cine caută... găsește

Tot cotrobăi prin cutiile de semințe, ca să pun cam tot ce am, pe măsură ce vremea permite. Am ajuns la concluzia că nu e în regulă să tot strâng semințe pe care nu le pun în grădină. :)

Deocamdată, încă merg plantele cărora le face bine răcoarea (după ce, la cald, semințele germinează).
Am găsit mizuna și spanac neozeelandez (cred, dacă mă iau după ce ziceam în 2021, aici). Țuști cu ele la produs! :)



*

- Pe seară, am transplantat răsadurile de varză chinezească în grădină.
Ar trebui recoltată în cca 90 de zile de la semănare. Deci, ar mai fi 2 luni...

Și am mai recoltat din ridichile negre. De două feluri: rotunde și lunguiețe.
E o cultură simplu de realizat, fără niciun fel de probleme. 
Mai pun.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu