duminică, 16 aprilie 2023

Euphorbia

 

o frumușică obraznică

*

Despre euphorbia:
- Bonfire
- Ascott Rainbow
- Marginata (din asta am văzut prin tot satul, pe la toate porțile și mă simțeam ca un copil fără jucării! acum am pus și eu vreo 10 semințe sub pet, sper să iasă - cred ă se autoînsămânțează, că nu cred eu că stă cineva la țară să facă răsaduri de euphorbia)

*
Despre pulmonaria:
- Silver Bouquet
- Shrimp on the Barbie
- Red Start
- Blue Ensign

*
Despre monardă:
- Panorama Red Shades -  o frumusețe, iată o poză de pe net




P.S. Sărbătoare foarte mare și foarte frumoasă, cu musafiri, bancuri și bucate. 
Cu o oarecare lene după ce, azi-noapte, ne-am plimbat pe străzi și am fost la biserică să luăm Lumină. Și totuși: printre picături, am pus restul firelor de broccoli în grădină - m-a mobilizat faptul că am avut 12 căpățâni de pește (după ce am curățat peștele pentru grătar) și am ținut să le îngrop la baza plantelor (unii spun că-s bune, alții spun că-s frecție la picior de lemn; on verra...).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu