vineri, 7 aprilie 2023

Gata, am plantat tot ce...

...mi-a trimis M.

Anul trecut, am mutat roinița și am pierdut-o. M-am și mirat, că o știam tare insistentă. Acum, M. mi-a trimis un mănunchi. Când să-l plantez, ce-mi văd ochii? Roiniță! Cum de-a apărut într-un loc cu totul și cu totul neașteptat? Habar n-am! Vântul, poate! Știam eu că e insistentă.

Deci:
- roiniță
- ceapă ciorească (Allium vineale?)
- măcriș verde sălbatic (mai multe mănunchiuri)
- hamei (am rupt rădăcina în două)
- ferigi (5 bucăți)

Foto - după ce se prind; cum sunt cam blegi, ca după o călătorie obositoare.

***

pe seară, am mai plantat un zmeur Opal
în total, noutăți: 2 zmeuri și un mur

***

Cum am avut azi o agendă încărcată (focurile, ordine; venirea părintelui pentru spovedanie și împărtășanie... Dumnezeu știe ce o fi zis mamarea, că a plecat tata-popa învârtindu-se...; ziua lui Bogdănuș; grija tomberonului, că e zi de gunoi; o fugă la farmacie, pentru restul de pastile și șampon Hymalaia; sincronizarea cu_curierul; pregătirea mâncărurilor pentru mamarea și T: ciorbă de perișoare și musaca; plantarea caprifoiului; engleza cu Antonia), nu am mai avut timp să fac ce-mi propusesem prin grădină.
În primul rând, tunderea raigrasului și mulcire.
Apoi, transplantări de răsaduri.
Pe mâine toate!
Lizinca, sub observație.
De udat temeinic, ca să se întindă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu