marți, 4 aprilie 2023

Inventar

Deci, am așa:
- 8 Siberiene
- 5 Pearson

Plus ce va ieși din cele puse azi:
- 12 Red Giant
- 10 Lacrima Fecioarei
- 10 Prekos

Plus ce a ieșit cu de la sine putere în solar (pot fi cherry pară galbene sau albă-ca-zăpada sau zlatava... o să las câte un fir din fiecacre mănunchi),

*
Azi, vreme oribilă. Vânt puternic [atât de puternic, încât a scos poarta grea de fier din balamale și a aruncat-o cât colo; noroc că m-a anunțat Elena, că eu stăteam cât se poate de liniștită, mă pregăteam să plec la dispensar; brusc, am intrat în criză de timp, evident că nu am putut clinti poarta, în cele din urmă m-a ajutat Aurel s-o pun la loc, amândoi ne-am făcut ciuciulete în 3 secunde, ca-n filmele cu furtuni pe mare când marinarii trag de odgoane ca să salveze corabia :)].
În solar nu am putut sta. Am venit cu alveolele în casă. Mai am atâtea de plantat!!!! :))))

Fritillaria Imperialis (Floarea-Paștelui)
Nu degeaba denumirea populară - iar cea portocalie se va deschide,
probabil, fix de Paște, pt că acum e mult întârziată față de asta galbenă

Leurda crește încet, dar sigur


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu