miercuri, 30 martie 2022

Diversele de azi

- restul răsadurilor de salate au mers în grădină
- am pus semințe de morcovi și păstârnac, metoda cu scândura deasupra până răsar; și semințe de spanac neozeelandez

*
- ies lalelele pestrițe (Fritillaria meleagris), le-am ajutat cu multă apă, altminteri se lungesc pe pământ, în loc să șadă țanțoșe spre cer
- ies și florile Paștelui - galbenă, roșie și portocalie
- au pierit muuulte anemone - aveam o grămadă și nu au mai apărut (învățare de minte: nu mai insist cu ce nu vrea să crească aici)
- au înflorit deplin lalelele pitice Heart's Delight (în fiecare an îmi fac surpriza asta, am o tufă de vreo 10 fire; anul ăsta însă au înflorit cam cu o săptămână mai târziu față de anul trecut)




*
Per total, grădina nu arată deloc bine, nu am avut timp și mai ales putere să fac curat, să aranjez brazdele, să adun toate vegetalele uscate, să... să...
Dar pe ici pe colo sunt plante frumoase, de admirat.
Și, mai ales, sunt speranțe...

...iar una dintre ele este o clematită cumpărată prea devreme din Dedeman (cred că din lotul de anul trecut, pentru că era singura vie, restul erau uscăciuni) și ținută în solar, unde părea că a degerat.
Dar, înveselitor, a înviat zilele astea la fereastră, în casă, a făcut frunzulițe.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu