duminică, 13 martie 2022

Azi e despre kale

 Deși în alți ani varza kale a ieșit fără probleme direct în grădină, anul ăsta am hotărât să fac răsaduri.

De plictiseală, pe de o parte. Ca să mă relaxez în această perioadă stresantă, pe de altă parte. Și pentru că azi e 13 și e ziua mea norocoasă, și trebuia să fac ceva care știu că o să-mi iasă. :)

Așa că am scormonit în cutia cu semințe și am găsit mai multe varietăți de kale - în final, am pus cinci feluri de semințe kale, în alveole, pe pervaz în casă.

Nu am mai pus etichete, doar am numerotat alveolele și o să știu ce am pe fiecare rând, astfel:



*

După-amiază, am mai dat o tură prin solar. Am mai cernut niște turbă și am mai pus niște semincioare.
Habanero galben și roșu. Plus șase recipiente cu varză de Bruxelles. Mâine am în plan câteva fire de varză olandeză și gulii.
Toate celelalte vor aștepta până revin, după data de 28 martie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu