marți, 23 iulie 2024

Gânduri de marți dimineață

Uneori sunt așa supărată pe vremea asta caniculară și secetoasă, pe dăunătorii greu de ținut în frâu, încât îmi zic că o să reduc drastic grădina - 10 fire de roșii, 5 de castraveți și unul de vinete.
Glumesc! Nici chiar așa!
Dar... undeva pe-acolo. :)
Însă de două zile plouă și s-a înviorat nu doar natura, ci și mintea mea.

Zilele trecute am strâns o mulțime de ardei snacks.
Aseară am strâns foarte multe roșii, așa încât azi trebuie să fac câteva conserve.
Vinetele sunt aproape gata de cules (și fiecare fir are măcar una).
etc. etc. etc.

Așa că-mi resetez mintea, uit de numeroasele fiasco-uri și refac planurile. :)

*

În cele din urmă, am renunțat să pun roșii la borcan.
Am optat pentru o supă de roșii - cu rădăcinoase date pe răzătoarea mică, ceapă, roșiile, tăiței de casă și multe frunze de țelină.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu