marți, 17 ianuarie 2023

Temperaturi prea ridicate pentru perioada asta

E foarte cald, anormal de cald pentru luna ianuarie.
Iar mâine și poimâine se va ajunge la 20 de grade C.

Am aruncat semințe de gălbenele pe unde aș vrea eu să iasă. Știu că-s rebele și ies pe unde vor, dar mi-ar plăcea o fâșie de gălbenele pe lângă gardul dintre livadă și drum.

Mă bucur că și-au revenit anghinarea (sunt 4-5 plăntuțe), feniculul și bambusul.



*

[am gătit 7 legume fierte (dovleac, cartof, țelină, morcov, ceapă, sfeclă galbenă, roșii), în supă am făcut bulgur, legumele le-am pus la cuptor cu chimen și corindru; pe post de "carne", chifteluțe de cartofi cu brânză de burduf, frunze de țelină și usturoi verde, date prin pesmet, apoi presărate cu parmezan ras]

2 comentarii:

  1. Am decis și eu anul asta sa plantezi mai multe plante medicinale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai încercat și eu, dar nu toate merg. De exemplu, am găsit semințe de sunătoare la un magazin și am reușit să obțin două plante. Au ieșit doi ani, după care nu au mai ieșit. :(
      Dar altele merg foarte bine: gălbenelele, izma, salvia.

      Ștergere