luni, 16 ianuarie 2023

Flori de iarnă și... spanac

Iasomia are câțiva anișori. Nu crește repede. O am de la Simona și am încercat s-o multiplic - am mai pus în două locuri câte o rămurică, ambele s-au prins, dar probabil că nu le-am nimerit amplasamentul optim, pentru că se dezvoltă greuț.
Iarna, floricelele galbene sunt o minunată pată de culoare în grădină.

Spânzul e printre preferatele mele. Spectaculoase plante!
Am mai luat de la Anthesis prin octombrie un al treilea fel, un Helleborus orientallis Double Ellen Red, dar el nu dă semne de înflorire.
*

La așa temperaturi primăvăratice, spanacului din grădina de afară îi merge foarte bine, ba chiar e mai mare decât cel din solar.
L-am acoperit cu o pânză antiîngheț care, inițial, am zis că rămâne doar noaptea, când se anunță temperaturi mici. Dar a devenit o chestie definitivă, de zi și noapte, pentru că uitam să mai merg seara să-l acopăr, așa că m-am hotărât să-l las acoperit și ziua.
așa am acoperit spanacul de afară


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu