joi, 26 ianuarie 2023

Rucola și salată verde

Îmi place foarte mult rucola, cu izul său iute. Dar și cu o urmă de rânced, parcă (ar trebui să verific din nou dacă nu cumva îmi place totuși coriandrul verde, pe care l-am rejectat ani de zile pe motiv că are gust de rânced - acum, văzând că-mi place rucola, mă gândesc că poate-mi reconsider atitudinea față de coriandru).

Salatele mele (primele două poze), în recipiente urcate pe masa din solar, ca să le salvez de limacși, sunt tare frumoase.
Și am și salanove cumpărate cu rădăcină, de la care trag nădejde să obțin semințe (ultima poză).
Sunt minunate acum, în timpul iernii, salatele verzi în amestec cu rucola.

Pak-choi-ul (penultima poză) e încă mic. Probabil, trebuia să pun semințele mai devreme (prin septembrie?).

salate din răsaduri făcute de mine în toamnă

salate obținute din răsaduri (tura 2, după ce tura unu a fost retezată de limacși)

rucola (și țelină de frunze)

rucola

pak-choi

salanova (cumpărată cu rădăcină și pusă în ghivece, la adăpost de limacși)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu