marți, 15 iunie 2021

Mazăre și... ploi

Azi-dimineață am adunat mazărea - producție record! :)
După care s-a pus pe ploaie și nu s-a mai oprit. Începusem să scot bulbii din zona magaziei, dar am fost nevoită s-o las baltă.

Pe la amiază, prin ploaie, am mai cules câteva vișine și am făcut un clafoutis.
(Am pus deja pentru iarnă vișine și cireșe în suc propriu, pentru prăjituri, câte 2 borcane mari, de 800 g, din fiecare - fructele curățate de sâmburi, 500 g de zahăr la 1 kg de fructe, lăsate peste noapte ca să-și lase zeama, a doua zi pusă o aspirină pisată la 1 kg de fructe cu zahăr, totul în borcane sterilizate în prealabil).

În rest... în casă, iar grădina așteaptă (aseară am reușit să fertilizez roșiile, ardeii și vinetele, cu macerat de păpădie, să mai leg roșiile și să le copilesc).

Mâine e în program o salată de boeuf cu mazăre proaspătă

Bulbii  mai așteaptă... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu