joi, 17 iunie 2021

Gherghine și alte chestii

Satisfacția de a obține plante din răsaduri făcute de tine e incomensurabilă, te simți altfel decât dacă cumperi plante de-a gata. Așa și eu cu gherghinele, anul ăsta. Am făcut răsaduri (în turbă) și, cu 2 lei cât am dat pe două pachete de semințe, am acum grădina plină de gherghine. Iar azi au înflorit două dintre ele. Îmi venea să le mănânc de drag! :)

- Pe seară, am recoltat bobul. S-au anunțat ploi până duminică. Așa că de-asta m-am mobilizat.
- În locul bobului, am pus restul de răsaduri de roșii (diverse cherry) care se mai aflau înghesuite în solar.
- Am pus în grădină, cu pet deasupra, cele două fire de anghinare obținute de Tudor din semințe la el, la birou (după ce mi-a tăiat anghinarea cu motocoasa, simțindu-se vinovat, mi-a cerut semințe și, din 16 bucăți, 2 au germinat). Le-am pus pet în cap, să nu le doboare ploile care vin. Și de spaima limacșilor.
- Am pus de bragă de drojdie și macerat de gălbenele+mușețel+lucernă. Să le am gata săptămâna viitoare.
- Am rupt la buruieni... și am mai făcut multe alte mici trebușoare pentru care am alergat de colo colo. 
De-o să dorm tun, ca după zaiafet, precum Cănuță-om-sucit când l-a bătut boierul. :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu