sâmbătă, 26 iunie 2021

Cucamelon și țelină

În sfârșit, am reușit azi să 'scap' de răsadurile de cucamelon și de țelină.

Pentru cucamelon am făcut și scărițe, mă aștept să crească înalt și stufos.

La capitolul țelină, am 13 fire groscioare (și sper la căpățâni), iar pe celelalte (cred că 100 de fire), mărunțele, le-am pus mănunchiuri-mănunchiuri, pentru frunze (mai ales că melcii și limacșii mi-au mâncat tot pătrunjelul, au rămas doar codițele).

Grădina e plină de crăițe.
De gherghine obținute de mine din semințe.
Și de salvie roșie ornamentală, obținută tot de mine din semințe.

Plus că:
- am pus mărar și leuștean la uscat
- am adunat levănțica și am atârnat-o, buchețele, la uscat

'vază' de pe vremea lui Ceușescu - am primit 2
și-s tare nostalgic-bucuroasă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu