sâmbătă, 19 iunie 2021

A plouat și azi

Pe seară am prins o pauză între două reprize de ploaie și am ieșit în grădină să leg roșiile. Au crescut tare înalte de la atâta ploaie. Le-am mai defoliat.

Cu apa dintr-un botoi am udat în solar. Bellino merg cel mai bine.

Am mutat iar smochinul de la Lidl - am crezut că l-am plasat bine, dar... surpriză: bățul din apropierea lui, smochinul de la Dedeman, a făcut frunze (în foto - între timp, am tăiat partea de sus a bățului care pare uscată). Mi-a tot dat târcoale gândul că prea-s unul lângă altul. Și mi-am luat inima în dinți și l-am mutat pe-ăsta mai puiuț.

Cucamelonul se ridică și el ușor-ușor (3 fire în solar, 2 afară și alte câteva încă în alveole). Celor transplantate trebuie să le cumpăr niște scărițe (am văzut la Dedeman ceva care s-ar potrivi).

Am primit de Elena, de Moși, în cana cu flori, două fire de busuioc cu rădăcină. Le-am pus în grădină. Sunt altfel decât cele cu frunza fragedă pe care le-am luat de la Lidl. Au frunza verde-închis, mai groasă.



Multă vreme am crezut că nu s-a prins.
Și, brusc, au apărut frunzulițele... :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu