marți, 28 februarie 2023

Fluturași gaillardia dwarf

Despre aceste plăntuțe am aflat următoarele:
- semințele se stratifică cca 2 săptămâni;
- nu se acoperă cu pământ, au nevoie de lumină ca să germineze;
- planta e rezistentă la caniculă, la îngheț;
- se autoînsămânțează.

Eu am o mână de semințe de pe scuarul din centru. :)))
Azi am pus o parte în grădină, o parte la stratificare în frigider.

Semințe cu eticheta originală :)
(deseori strângeam semințe în șervețel, de pe unde le ocheam,
fără să notez ce semințe erau - de-acum notez inclusiv locul de
proveniență, ca să-mi amintesc cum arătau, de ce m-au tentat)


***
**

Apoi am mai aruncat în grădină următoarele semințe:
- lobodă albă;
- păstârnac;
- echinaceea roșie și galbenă (la gardul cu tanti Lenuța unde nu există așa ceva, ca să fiu sigură că-s cele puse acum de mine - sunt curioasă dacă vor ieși; nu le-am acoperit cu pământ);
- crizanteme comestibile (mizez pe faptul că se autoînsămânțează și am încercat să mimez natura - dar am și păstrat semințe pentru răsaduri, în caz că...).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu