luni, 11 aprilie 2022

La plimbare prin grădină

Pe seară, la aer.

Grădina nu arată cum voiam. Pe de o parte, pentru că am mutat bulbii, dar au rămas bulbili în locurile vechi și acum au crescut la întâmplare felurite plante. Impresia generală e de dezordine, și cred că de-abia la anul va arăta mai bine, după ce mut și toți bulbilii.
Pe de altă parte, pentru că în primăvara asta nu am lucrat mai deloc la curățenie, adunat crenguțe, amenajat etc.

În ciuda acestor lucruri, am avut ce să admir. Fiecare floare în parte. Am privit îndelung narcisele, zambilele, lalelele - pe lângă care zilele astea am trecut fără să le văd așa cum meritau.

Îmi plac mult zambilele roz grase (și cele albe, dar nu am decât puține, răzlețe). Micșunelele (niște rebele care cresc alandala) miros frumos și puternic. Nu în ultimul rând brunerele, pline de floricele bleu.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu