joi, 31 octombrie 2019

Cârciumărese portocalii și... ploaie

Am cârciumărese  într-o nuanță foarte frumoasă, pe gustul meu - un portocaliu (pe care nu am reușit să-l redau în poza cu telefonul).
Am însemnat florile, ca să le iau semințele separat. (Dacă mai apucă să facă semințe.)

De-aseară au venit mult anunțatele ploi. De pe 29 octombrie, încălzim casa.
Aveam ceva planuri pe afară azi: de săpat o brazdă și de pus arpagicul, de îmbrăcat un pui de smochin, de definitivat o cărare de piatră și de mutat o tufă de trandafiri.

Dar mai bine că plouă. Pământul era beton și ar fi fost greu de săpat. Plus că ieri am mutat diverse plante, cu riscurile de rigoare (tufele de salvie, de anemone japoneze, o hosta și o heucheria), deoarece erau în calea noii cărări, care musai trebuia să aibă traseul respectiv. Cu ploaia asta, sunt încrezătoare că se vor prinde.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu