luni, 28 octombrie 2019

Campanula medium

Am așteptat toată vara să înflorească, dar nu...
Așadar: e plantă bienală. Se comportă cam ca pătrunjelul. În primul an, frunze. În al doilea an, flori și semințe.
Apoi cică s-ar autoînsămânța.
Dar mi-am amintit că la mine nu s-a întâmplat asta cândva, când am avut un fir.
Va trebui să strâng semințe și eventual să fac răsad, pentru siguranță.


*
Nu-mi vine să cred că a trecut vara! Că suntem în pragul ultimei luni de toamnă.
Până acum a fost ceață diminețile, dar au fost temperaturi mari ziua, cu soare mult, cald. Timp neașteptat de frumos, încă nu am făcut cald în casă, nu e nevoie.
Azi am băgat în casă aproape toate plantele care nu pot ierna afară. Mai am, pentru mâine, de adăpostit câțiva cactuși, ghețișoara și rozmarinul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu