duminică, 8 iulie 2018

Flori de câmp şi o suculentă

Încă nu ştiu cum se numeşte, încerc să aflu.
Later edit: am aflat de la fetele de pe FB, este ţintaura (Contaurinm umbellatum Gilib. - fam. Gentianaceae)

Este şi plantă medicinală
http://tratamentul-naturist.blogspot.com/2013/09/tintaura-contaurinm-umbellatum-gilib.html

Margaretă de câmp - o plantă fabuloasă, îmi place mult!

Nu ştiu cum se numeşte - s-ar putea să facă flori roz, mărunte, pe o tijă înaltă.
Later edit: se pare că e o varietate de Hylotelephium  (poate Hylotelephium  telephium).
Ne mai lămurim când o să înflorească.

2 comentarii:

  1. De prima floare imi aduc aminte din copilarie, cred ca este cea caruia ii spuneam "sapunel". Nu-mi mai aduc aminte de ce. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu este săpunel (sau săpunariţă, cum se zice la noi), am şi eu în grădină.
      Seamănă foarte bine, dar asta e mică de statură şi florile-s şi ele mici (din poză nu prea reiese asta).
      Între timp am aflat că se numeşte ţintaură.

      Ștergere