duminică, 24 august 2014

A doua recoltă de seminţe

Roşiile galbene sunt foarte zemoase. Au o aromă aparte, specifică lor, parcă nu foarte bogată, dar oricum faină şi de neconfundat.
Am făcut o salată doar din roşii galbene, ca să văd exact cum sunt, să nu se confunde sau amestece gustul lor cu al celorlalte soiuri. Să-mi fie clar ce este cu ele. :)
Îmi plac şi o să mai pun şi la anul, aşa că am păstrat sămânţă.
Cel mai bine merg însă combinate cu alte roşii - salata e mai bogată ca arome, texturi, plus că arată extraordinar coloristic vorbind.

Roşiile Black Krim s-au făcut şi nu prea.
Neapărat, sămânţă pentru anul viitor şi o nouă încercare.
Şi ele dau bine în salată. Sunt gustoase, plus că arată deosebit în secţiune.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Marta. Ştii cum e în perioada asta... multă treabă în grădină, pregătiri pentru iarnă (conserve) şi pentru grădina din anul următor.
      Nu ai cum să stai prea mult la umbră sub nuc, la cafea... :)

      Ștergere
  2. Black Krim au fost ele suparate de ceva ca, in general, sunt plante robuste si productive. Cele galben- deschis sunt mai fade si la mine , iar eu am un soi de care nu am fost foarte multumita si care s-au manit primele :((
    Asta nu este o regula daca ma gandesc bine, ca am avut in alti ani, rosii galben-portocaliu :))) foarte gustoase si dulci, dar atunci nu opream seminte....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasi, aşa este. Ceva-ceva nu le-a priit roşiilor, anul ăsta. La toate le-a mers destul de prost. Poate ploaia prea multă - aşa se spune prin vecini.
      Am tras şi eu cu ochiul prin alte grădini. Multe plante s-au uscat. Dar au apucat să lege, iar acum roşiile se coc, deşi vrejurile nu par să fie prea vii.
      La mine, situaţia stă aşa şi-aşa. Au legat doar cât de cât, nu bogat. Câteva roşii (4-5) la fiecare plantă. Avem de salată în fiecare zi. Dar pentru bulion o să cumpăr.

      Ștergere