joi, 24 iulie 2014

Trandafiri de dulceaţă

După aventuri de câţiva ani în care m-am tot străduit să prind tradafiri de dulceaţă, dar fiecare încercare de-a mea s-a terminat cu eşec, anul ăsta mi-a reuşit tentativa.
Am doi puişori - încă firavi, dar pe drumul cel bun.

De-abia aştept să am şi producţie de petale.
În primul rând, pentru dulceaţă.
Dar se pot face şi alte minunăţii. Am găsit pe net reţete de oţet de trandafiri, sirop, apă de trandafiri, lichior, şerbet, îngheţată.
Anul ăsta nu am nici o floricică, dar la anuuuuul... mă aştept la multe-multe flori frumoase şi parfumate.
În plus, sunt foarte decorativi, dar despre asta nu ar trebui să mai pomenesc - care trandafir nu este decorativ?

Din păcate, în fotografii trandafirii de dulceaţă nu se detaşează foarte clar de fundal, dar îi postez totuşi pentru aducere-aminte.



4 comentarii:

  1. In vreo doi ani o sa faci si dulceata :) Sa nu tai anul asta nimic la ei, doar daca e ceva bolnav sau uscat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru sfaturi, sunt bine-venite. Aşa o să fac!
      De-abia aştept să-i văd mari. :)

      Ștergere
  2. Se vede foarte bine trandafirul, stai linistita. Sper ca aceste plante sa te bucure inca mai mult la anu'. O vara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mari speranţe de la plăntuţele astea, recunosc! Mulţam pentru urări! O vară frumoasă şi pentru tine!

      Ștergere