luni, 6 noiembrie 2023

Aglaia, Filofteia și Parascheva (sau Paraschiv?)

Cele trei rațe albe și tinere au poposit ieri la noi în curte.
Au fost stresate, stresate sunt și azi. Se bagă una-ntr-alta și se mișcă precum un singur corp, la cel mai mic zgomot.
Nu le-am văzut mâncând sau bând apă.
După ce se vor acomoda, o să le scot la vânătoare de limacși.

*

Azi am întors din nou grămada de compost. Arată foarte bine. Sunt ultraîncântată. Îmi vine să fac compost din fiecare firicel de iarbă.
Oricum, trebuie să mă gândesc să mai fac 2-3 grămezi în diverse puncte ale curții.

*
Am mai adunat câteva roșioare, de-o salată.
Ar mai fi încă o tură... cam ultima.
La capitolul ardei iute (K & Steluța) și bulgăresc stăm foarte bine. Se tot fac. I-am adunat, dar nu mai știu ce să fac cu ei. (Poate o dulceață de ardei iute?)





Update: cele trei rățuște au refuzat să se adapteze la noi. 
S-au tupilat într-un colț al cotineței, nu voiau să mănânce sau să bea apă. De câte ori intram la ele, se îngrămădeau una într-alta, speriate.
Ne-am gândit că sunt sălbatice.

După ce au zburat la tanti Lenuța, apoi la vecina Geta, l-am rugat pe Cristi să le ia la el, poate se împrietenesc cu rațele lui. 
Luni, 13 nov., am făcut transferul. Se pare că ideea a fost bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu