luni, 11 septembrie 2023

Spanac Malabar și alte delicatessen

Ne place spanacul Malabar, crocant, în salată (alături de altele, azi: câteva frunze de călțunaș, câteva cherry Albă-ca-Zăpada, câteva cherry Peas, diverse floricele comestibile, un gogoșar - tot din curte și el). Și un sos clasic (ulei, oțet și sare).
Grădina încă are roade multe. E păcat să le risipim, trebuie să recoltăm tot ce se poate - să includem în alimentație acum sau să stocăm pentru iarnă.

Și am mai făcut și o supă de gălbiori, dietetică: multe legume din grădină (un dovlecel, fasole păstăi, o ceapă, un cartof, un gogoșar, frunze de țelină), grăsimi mai deloc, doar un strop de lapte, un ou întreg. Plus gălbiorii care sper că-s de pădure, bio. :)



*

Și dacă tot am pomenit de spanac... spanacul chinezesc multicolor face semințe! (Nu știu de unde până unde, dar mă așteptam ca măciulia de semințe să fie mov-grena, ca nuanța care domină pe frunze.)
Mă bucur că am reușit să-l aduc în stadiul ăsta.
La anul o să am grădina plină! :)



*

Și ce mai am? Ah, da: două blănițe care te iubesc necondiționat.
Așa să fie? :)
"Pe naiba necondiționat! Ai vrea tu... Ia adu-ne, Cami, câte- un pliculeț de Figaro, de pui în aspic!"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu