miercuri, 12 mai 2021

Zi plină

Azi a fost o vreme minunată! Se anunță ploi la noapte și de-abia le aștept!

Am pus pe seară fasolea oloagă - un soi tradițional cică, de la Starsem, și fasole aurie de Turda (asta mă încântă) de la... nu mai știu :).
Am udat cele 10 fire anemice de vinete (răsaduri cumpărate) și pe cel de-al 11-lea obținut de mine :).
Am udat ardeii, păstârnacul și pak-choi-ul (care arată horror, ciupit de purici, presărat aseară cu cenușă).

Sunt bucuroasă că am salată verde, ceapă, wasabina și mizune din destul. Ceapă, usturoi, ridichi, spanac fraged - primăvara asta a fost bogată din punctul ăsta de vedere, lucru care m-a înveselit (după atâtea eșecuri felurite, an de an).

Răsadurile de roșii, deși nu arată spectaculos, stau țanțoșe (Lithium Sunset, Belle Coeur, Mrs. Maxwell's, Bellino, Zlatava, Ananas [2 fire în solar și unul afară], Azoychka...).

Am continuat să transplantez răsadurile de crăițe prin toată grădina - azi, pe cele obținute din semințele de la Iani Iordache (care mi le-a trimis drept crăițe pitice, după care mi-a scris că nu e chiar sigură că-s așa pitice... deci de-abia aștept să văd cum vor arăta).

Curtea e plină de maci-de-câmp. I-am lăsat, deși au crescut la întâmplare.
Bujorul arbustiv roz a înflorit superb!

Castraveții puși zilele trecute (răsaduri făcute de mine, în marea majoritate varietatea Crișan) par în regulă.
Am găsit într-un pliculeț o singură sămânță de castravete alb, am pus-o în ghiveci și am o plăntuță.
Am mai pus ieri lufe, tigve și turbanul-turcului, plus un cuib de dovlecei spaghetti și două cuiburi de dovleac pară uriaș (semințe de la Ecoruralis).
(Tot de la Ecoruralis, lunaria, nici un semn că iese ceva.)

Mă bucur că în solar au ieșit multe firicele de spanac Malabar! iupiaaaa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu