miercuri, 5 mai 2021

Berberis Thunbergii Atropurpurea

Îmi place denumirea în franceză :) - Épine-vinette de Thunberg pourpre

La Brico erau nenumărate plante aproape gratis - 1,5 lei
Aș fi luat toate cutiile, mi-e tare milă de ele. Până la urmă ne-am rezumat la câteva pachete de Berberis Thunbergii Atropurpurea (Dracilă roșie) și două de  agriș (pentru că am avut două plăntuțe de agriș pe care le pusesem cu succes - crescuseră frumușele, cu frunze de un verde sănătos pentru cine avea ochi să vadă... dar nu și pentru T care a trecut cu motocoasa peste ele fără să clipească; când m-am dus aseară să le ud, ia-le de unde nu-s!).
Am mai salvat un trandafiraș pitic - restul erau clar uscați, altfel aș fi luat grămadă (5 lei ghiveciul).

Am căutat o clematită, dar nu am mai găsit alt "model" față de ce am.

*
La Dedeman, la ieșire de-abia, am văzut niște trandafiri englezești interesanți.
Nu m-am mai întors din drum, dar mâine-poimâine o să-i studiez.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu