miercuri, 29 mai 2019

Calciu și fosfor ș.a.

Azi am pus cojile de ouă pisate, cu oțet, la macerat (proporția este o măsură de coji pisate, la 5 măsuri de oțet).
De-acum trebuie să număr 20 de zile până va fi bună de pulverizat pe frunzele roșiilor înflorite (o lingură la 4 litri de apă).

*

- În altă ordine de idei, am pus araci la fasolea aurie de Bacău. Niște araci caraghioși (de fapt, niște bețe strâmbe), dar sper că vor susține bine fasolea (am 10 cuiburi).
- Am început să pun și aracii la roșii.
Mai am o grămadă de răsad, va trebui să-l plasez cumva, undeva, că e păcat de el.
- În curând, trebuie să plantez răsadurile de sporul-casei (balsamine). Au crescut ca o perie, trebuie rapid rărite.
- Mă uimește tot mai mult iarba Sf. Ioan (salvia sclarea). În sfârșit, florile s-au deschis la capacitate. Sunt superbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu