miercuri, 6 martie 2019

Morcovi și salată

Azi am pus în grădină semințele de morcovi de la Nadina (Sugarsnax 54 - morcovi lungi de 20-25 cm, subțiri, conici, foarte dulci, portocaliu-închis, rezistenți la boli) și semințe de salată de la Ali (Red Salad Bowl - cu frunze ca cele de stejar, cu gust dulce-picant, de culoare roșu-închis spre mov).

M-am străduit să pun semințele una câte una, ca să nu irosesc nimic.
Mi-a luat ceva timp. :)

(La final m-am uitat îngrijorată la pisicaniile care m-au pândit în tot acest timp, așa că am hotărît să protejez cele două rânduri cu crengi de trandafiri deosebit de țepoase. Sorry pentru feline, dar altfel nu știu cum să le țin la distanță. În scurt timp, au plecat plictisite în stratul alăturat, proaspăt săpat și gol.)

*

Am verificat spanacul din grădină -  e destul de mare, cca 3 cm.
Se anunță vreme bună, așa că am lăsat stratul neacoperit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu