luni, 2 martie 2015

Echeveria

Colecția mea (încă foarte mică) de cactuși și suculente s-a îmbogățit cu un exemplar de echeveria.
Are și bobocel, stă să înflorească.
Nu prea reușesc să stabilesc, după forma frunzelor, ce soi de echeveria este.

Ieri le-am pus tuturor fertilizator - trebuie să țin socoteala, așa că e bine să notez aici ce și când (acum, o să le mai pun pe 2 aprilie, pentru că fertilizatorul se pune o dată la două săptămâni în perioada de vegetație, adică lunile aprilie-octombrie, și o dată pe lună în perioada de repaus, adică lunile noiembrie-martie).


4 comentarii:

  1. A mea saraca n-a primit fertilizator niciodata :) Cred ca nici n-am udat-o de doua saptamani. Noroc, ca e destula umezeala in veranda. Azi ma uit la ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La secetă am aflat că e foarte rezistentă (ca toate suculentele, de altfel).
      Dar se pare că e rezistentă oricum, dacă nu-i trebuie fertilizator.

      M-am uitat la etichetele de pe blogul tău, dar nu am găsit echeveria.
      Poate o pozezi și pe ea, să o faci celebră. :)

      Ștergere
  2. Am avut și eu, dar am pierdut-o. Sper să găsesc din nou o plăntuță asemănătoare mai ales că nu sînt pretențioase, dar atît de frumoase. A mea avea frunzele mai rotunjite...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut pe net că există o mare varietate de echeveria.

      În general, se găsesc prin magazinele mari de construcții, bricolaj și grădină, gen Hornbach, Practiker...
      Dacă nu găsești în zona ta, Marta, te rog să mă anunți și caut eu aici. Când vrei, spune-mi și urmăresc...

      Ștergere