joi, 29 august 2024

Bulion - iar noaptea, vizita unui arici

 


Am luat de la Aurel cu o seară în urmă (marți) 10-12 kg de roșii.
Cu greu am ales din ele 5-6 neafectate de nezara (nu afectate grav, dar, la lumina zilei, era clar că au trecut peste ele măcar în viteză nezare).
Le-am opărit, le-am curățat de coajă. Au lăsat extraordinar de multă zeamă. Incoloră. Am aruncat-o pe toată. Ba chiar am stors ușor pulpa roșiilor.
Mi-a ieșit un bulion foarte dens - 5 borcane de 800 ml.

*

Apoi am făcut și 2 borcane de 450 ml de dulceață de ardei iute, numai cu ce am avut în curte.

*

Azi-noapte, în timp ce mă uitam la Tokyo Sonata, pe la 1 noaptea a venit la geam Cuța. Când i-am deschis să intre, de pe trotuar mă priveau două mărgelușe scumpe - un arici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu