sâmbătă, 27 ianuarie 2024

Cumpărături

Am găsit la Brico o soluție fără pesticide împotriva dăunătorilor și m-am gândit la atacul gândăceilor cenușii asupra cruciferelor mele, poate că asta o să le salveze (în special, broccoli).

Altfel, toți bulbii au 75 la sută reducere, așa încât o pungă cu 6-10 bulbi de diverse Allium ajunge la 1,5 lei. Din păcate, nu am avut inspirația să iau mai multe punguțe. Dar când mai ajung la magazin, îmi fac plinul. :) Îmi mai trebuie vreo 5 pungi de Allium Christophii, adică bulbi pentru încă cel puțin 5 cuiburi, pe lângă gardul cu vecina.

Încet-încet, volens-nolens, subiectul predilect al vieții devine grădina. Deja se insinuează idei legate de semințele de la Florian (un ardei gras mai nepretențios și productiv, castraveți și dovlecei F1 pentru că nu am încercat niciodată etc.).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu