luni, 30 octombrie 2023

Compost și verdețuri în solariu

Azi am lucrat toată ziua în grădină.

Am udat în solar (spanacul perpetuu, spanacul Matador, pătrunjel și mărar, firicelele noi de măcriș roșu etc.) și afară (spanac, cicoare, ridichi negre).
Am adunat semințe de spanac tricolor (tot un Amaranthus), deși se și autoînsămânțează.
Apoi m-am ocupat numai de compost. Pe cel vechi l-am întors cu furca, l-am udat bine și l-am acoperit.

Și am început o grămadă nouă. Am adunat din curte frunze uscate, frunze verzi, am adăugat și niște carton rupt bucățele. Am alternat straturi. Am udat bine și am acoperit. După ce s-a tasat grămada, am constatat că aș mai avea nevoie de materie primă. Așadar, a doua grămadă a rămas în construcție. Sper ca în câteva zile să o definitivez.

Am nevoie de cât mai mult compost!

*




spanac tricolor, pus la uscat, ca să colectez semințele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu