vineri, 10 septembrie 2021

Pastă de ardei kapia, vinete și ardei copți

Am mai dat o fugă la bostana și grădina Vișini, dar n-am mai fost așa încântați ca data trecută, când marfa era proaspăt adunată și arăta splendid.

Nici prețul nu era corect pentru cât de stafidiți erau ardeii kapia (4,5 lei/kg).

Am ales cu chiu, cu vai 4 kg de ardei kapia. Gogoșarii erau în totalitate compromiși, nu am mai luat deloc (la șocantul preț de 5 lei pe kg de gogoșari stricați).

Vinetele erau așa și-așa, la 1,5 lei/kg. (Două dintre ele nu s-au copt bine, clar erau bătrânele - le-am pus totuși la borcan și o să pun etichetă cu "vinete pentru tocăniță".)

Mi-au ieșit 2 borcane mari (800 g) și unul mic (300 g) de pastă de ardei, 2 borcane mici de ardei kapia copți și 6 borcane mici de vinete coapte + 2 de vinete pentru tocăniță.

La final, le-am fiert la Bain Marie 60 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu