miercuri, 11 noiembrie 2020

Treburi de toamnă târzie

- am pus usturoiul românesc de la Lidl (îmi rămăseseră cinci căpățâni) și 4 rânduri de arpagic
- am săpat strat și am pus semințele de pătrunjelul (în sfârșit!)
- am pus cu bidon 3 cuiburi de butași de trandafiri la poartă (galbeni, roșii vechi de la tanti marițica și un cuib de roz mărunți)
- am mutat mușcatele în casă, le-am înghesuit pe toate 4 într-o jardinieră lungă, căreia i-am găsit loc pe pervaz în hol
- am strâns semințe de crăițe mari, înalte (galbene și portocalii)
și...
- tot fac planuri (mi-a revenit avântul după discuția cu T... grădina trebuie să meargă mai departe, și trebuie să meargă mai bine, în ciuda vicisitudinilor) - unde să se cațere anul viitor spanacul malabar, unde le-ar merge mai bine roșiilor, ardeilor și vinetelor, unde să pun guliile (nu, nu renunț la ele, în ultima vreme au fost așa gustoase!!!) ș.a.m.d.


Pe balotul de paie de căpătat și-au făcut culcuș trei frumoși,
printre care ultima tricoloră sosită de pe drum în familia noastră:
Ilse (puiuț de cca 6 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu