luni, 26 august 2019

Varză kale

După atacul dăunătorilor de pe la începutul verii, când frunzele de călțunași, gulii și varză kale au fost făcute praf, am încercat să le salvez spălându-le periodic cu apă cu detergent de vase.
La un moment dat, dăunătorii s-au lăsat păgubași.
Dar și frunzele plantelor mai sus-menționate erau compromise.

Totuși, cu timpul, s-au refăcut.
Acum sunt frumoase și sănătoase.

Varza kale arată bine.
Azi am făcut un pesto (după rețeta de aici). Pe care l-am folosit la paste.



rețeta mea, adaptată la ce am avut: 85 g kale, 85 g parmezan, zeama de la o lămâie (cred că ar fi mers mai bine
doar jumătate din cantitate, mi s-a părut cam acrișoară), 85 g alune prăjite, 3 căței de usturoi și cca 50 ml ulei - totul mixat;
am fiert 100 g paste (a rămas cam jumătate de cantitate de pesto, bun pe pâine prăjită mâine la micul dejun)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu