luni, 1 iulie 2019

(Din nou despre) Gulii

Azi, o salată cu gulii date pe răzătoare, plus ceapă roșie, verdeață (eu am pus busuioc grecesc) și dressing clasic.

Guliile cresc, deși frunzele sunt în continuare afectate de acei gândăcei zburători. Încercând să le salvez, le spăl zilnic și, pentru moment, reușesc să alung dihăniile. Până acum le-am dat cu cenușă, dar rezervele-s pe terminate.
Am lăsat baltă varza kale, ca plantă capcană, de sacrificiu, sperând că gândăceii vor sta pe ea și nu vor mai veni pe gulii.
(Am văzut că stau și pe frunzele de hrean.)

salată de gulie cu cocoș - gulie dată pe răzătoare, ceapă roșie, verdeață, dressing...

...și cocoș

...și busuioc grecesc (de la Simona de pe FB)

guliile cresc

frunzele guliilor sunt în continuare afectate de dăunători, trebuie să mă ocup zilnic de îndepărtarea lor

frunză de gulii

Kale de sacrificiu

frunze de hrean cu gândăcei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu