joi, 10 ianuarie 2019

Planuri și altele

Ieri am scormonit prin semințe. Zilele astea se impune să încep să le ordonez cumva.
Nu cred că o să mai fac răsaduri timpurii, pentru că nu am destul spațiu. În casă nu e loc propice pentru așa ceva. Anul trecut m-am luptat cu musculițele albe.
Mă rezum la câteva firicele de ardei iute. Restul... în răsadniță.

Alaltăseară am profitat de ger și am făcut (efemere) globulețe de gheață cu care am împodobit bradul. (Seara am pus în formele de brioșe crenguțe de brad și bobițe roșii de la trandafiri, pe care le-am acoperit cu apă. A doua zi de dimineață erau înghețate tun. Cele mai bune sunt formele de silicon.)
Au rezistat o zi. Ieri, cele câteva raze de soare le-au topit încet, încet, încet.

Astă-seară cade măzăriche. Din hol, se aude zgomotul micilor perle, un fâșâit specific.
Și mă bucur că în sobă arde focul.



2 comentarii:

  1. foarte frumoase globurile!
    la noi ninge usurel de ieri dupa-amiaza, la ora 7 erau vreo 15 cm de zapada proaspata, dar uda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi. :)
      Eu mi-am pus lângă ușa de la intrare lopățoiul de deszăpezit, crezând că dimineață o să fiu baricadată în casă. Dar nu a fost nevoie de el...

      Ștergere