vineri, 28 decembrie 2018

Moșmoni ș.a.

Azi am făcut ultimele plantări pe anul 2018: bulbi de crini Stargazer și lalele Formosa.
Zilele trecute am plantat cei doi moșmoni comandați.
(Moșmonii și bulbii de crini și lalele au sosit de la Pepiniera Mizil. Plus un liliac de vară, care rămâne în ghiveci până la primăvară.)

Tot azi, am pus câțiva bulbi de muscari Saffire și zambile orientalis galbene (bulbi pe care îi păstrasem la frigider, să-i pun într-un ghiveci, dar am renunțat la idee).

crini Stargazer (sursa foto: Pepiniera Mizil)

2 comentarii:

  1. am comandat si io un mosmon acum vreo 5-6 ani ...dar a murit incet ...a tot dat de la radacina si a tot incercat sa traiasca dar... sanda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate mai încerci, Sanda.
      Fructele sunt foarte interesante.

      La mulți ani cu sănătate îți doresc!

      Ștergere