duminică, 15 noiembrie 2015

Flori și lucrări de toamnă

- De când e frig, le merge bine tufănelelor, crizantemelor, gălbenelelor și trandafirașilor pitici.
- Timpul nu prea mi-a permis să fac tot ce voiam, dar am reușit să sap o brăzduță și să pun arpagic, ca să avem ceapă verde la primăvară.
- Am scos tuberculii de crizanteme și pe cei de gladiole și i-am pus la adăpost.
- Am protejat puii de smochini, să traverseze cu bine iarna.
- Am mușuroit trandafirii tineri.
- Azi am plantat ultimii bulbi, în zona arbustului de iasomie: 2 bulbi de zambile oranj, 2 de zambile albe și 6 de narcise (nu știu ce soi sunt).
- Am avut un fir de trandafir galben-portocaliu, foarte, foarte frumos. Am plantat tija - sper să se prindă, de mult nu am mai vrut așa de tare un soi de trandafir cum mi-l doresc pe ăsta.
- Am adunat semințele de flori de piatră și pe cele de zorele.





6 comentarii:

  1. eşti bine organizată ! felicitări !
    noi nu am început activitatea de pregătire a grădinilor pentru iarnă ... usturoiul l-am pus şi noi !
    spor la grădinărit !
    îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-aș dori să fac mult mai mult. :)
      Bună idee mi-ai dat: dacă mai prind vreme bună, pun și câteva rânduri de usturoi. De Paște o să avem nevoie de usturoi verde.

      Mulțumesc, spor și sănătate și ție!

      Ștergere
  2. Sa ti se prinda trandafirul ! I-ai facut o mini-sera dintr-o sticla taiata ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Dani.
      Da, așa am făcut. Am încropit o mini-seră, cât de bine am putut eu. :)

      Ștergere
  3. Aici la mine, trandafirilor nu le mergea deloc pînă acum, cu încălzirea globală, cînd am avut ierni cu mai puțin ger și mai puțină zăpadă, așa că mereu mi se pare un miracol să-i găsesc în grădină primăvara...Să ne bucurăm de fiecare anotimp dară, cu gîndul la trandafirii de anul viitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu moștenesc de la mama pasiunea pentru trandafiri.
      Când i-am pus pe cei de dulceață, am zis ca gata, altceva nu mai vreau (ca să am loc și pentru legume). Dar se pare ca nu e gata, mereu mai apare ceva ce vrem. ☺

      Ștergere