marți, 29 martie 2022

Treburi... fără sfârșit

- Cum lavandelor mele nu le-a mers prea bine unde au fost plantate, anul ăsta am mai luat câteva, să le pun în altă zonă a grădinii. Până azi, le-am ținut în solar. Azi le-am transplantat în grădină (am zis să mai încerc și alte varietăți, poate-s mai puțin fițoase: Lavandula angustifolia Ardeche Blue, Lavandula angustifolia Munstead, Lavandula angustifolia Spear Blue și Santolina chamaecyparissus sau lavandă-bumbac - toate luate de la plant-shop).
Am mai luat și 3 Hyssopus officinalis (isopul merge ca plantă medicinală, dar și condiment) ;i 3 Ligularia. Le-am pus și pe ele în grădină.
Am și semințe, tot de la plant-shop, și am pus în alveole să încerc să obțin răsadurile mele. Au răsărit parțial, vedem...

- Am pregătit locul în grădină pentru lufe - am pus un strat de resturi vegetale, o roabă de compost cu tot cu râme și am acoperit cu un carton gros; până vine vremea să scot lufele afară, e timp să se mai descompună vegetalele și să fie un pământ bogat, cum le place lufelor (vreau să mai cumpăr un grilaj de bambus, pe care să se urce).

- În brazda de ceapă de lângă minosolar, am pus un rând de sfeclă roșie, sămânță cu sămânță (în apropiere, am pus și la grămadă semințe pentru răsaduri).

- Am transplantat o parte din salata verde, din alveole în solar.

- Am pus semințele de salsola komarovii de la Nadina în alveole, pentru răsaduri.

Am mai udat grădina, am fost după urzici (fără succes), am adunat crenguțe, frunze și alte resturi vegetale și... s-a făcut seară.

soiul Helmut (bună și ca salată de toamnă)

unde au fost 2 fire, le-am lăsat ca atare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu