joi, 31 martie 2022

Tot înainte! :)

Deși am în plan să reduc drastic numărul firelor de roșii, azi am mai pus ceva semințe pentru răsaduri. :)
Pentru cherry o să amenajez un pat afară, de-a lungul solarului, la fel ca cel pregătit pentru lufe (carton pe sol ca să nu iasă buruieni, vegetale, o roabă de compost, mulci). Am pus așa:
- porcești
- cherry clasice
- cherry glossy rose blue

În alveolele pe care le-am eliberat ieri, am mers mai departe cu alte chestii:
- sfeclă roșie și sfeclă Golden Eye
- busuioc tulsi
- schinduf

Printre rândurile de ceapă din solar am mai strecurat ceva verzituri, să le mâncăm până pun răsadurile de roșii:
- salată-andivă
- fetică

Afară, am pus mărar.

*

T. mi-a semnalat că am uitat în portbagaj ceva important:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu