luni, 14 martie 2022

Mazăre mangetout Carouby

Îmi place foarte mult mazărea de teacă (sotată în unt este o delicatesă) și am fost bucuroasă când am găsit acest soi, Carouby, care face păstăi dulci, fără ațe. Are nevoie de cca 80 de zile să ajungă la maturitate, deci de-abia în prima jumătate a lui iunie mâncăm din ea. Tecile ating 10-12 cm și sunt bune de cules când boabele din interior încep să prindă un ușor contur.
(Altfel, pe piață, nu am văzut deloc mazăre de teacă. Doar mazăre Redondo.)

Am îmbogățit un pic pământul cu cenușă și am pus 4 rânduri, lângă plasa de Buzău pe care se poate urca (e cățărătoare, ajunge la un metru jumate).

Am văzut pe net că face flori colorate, foarte frumoase (sursa foto: http://www.learn-how-to-garden.com/tag/carouby-de-maussane).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu