miercuri, 10 septembrie 2014

Zambile moţate

Prima dată am văzut zambile moţate într-un număr de primăvară al revistei Grădina mea de vis. Şi a fost dragoste la prima vedere. Acum, la venirea toamnei, ştiu că trebuie puşi bulbi în pământ, ca să iasă la primăvară.
Am comandat o sută de bulbişori soiul Blue (35 de lei, aici) şi, iată-i, au sosit. Sunt mai mititei şi mai pricăjiţi decât mă aşteptam eu, dar îmi spun că aşa or trebui să fie.
În fine, sper să iasă fix 100 de zambiluţe moţate. :)
Se mai numesc şi muscari (Muscari armeniacum).


 *

Şi bonus, am primit trei bulbi de zambile (dar pe pungă nu scria de care zambile sunt, aşa că în primăvară va fi o surpriză, să vedem ce iese.)


*
În primăvară, ar trebui să arate aşa:

Sursa foto, aici

4 comentarii:

  1. Aceste plante mov-albăstrii se numesc MUSCARI ARMENIACUM !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este, Adriana. Chiar înainte de prima poză, pusesem şi eu denumirea ştiinţifică.

      Ștergere
  2. Scuză-mă, nu am făcut cu nicio intenţie rea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nici o problemă. Ştiu că nu e vorba de rea intenţie, stai liniştită.
      Şi, oricum, o reconfirmare a informaţiei e bine-venită.

      Ștergere