joi, 11 septembrie 2014

Roşii

De data asta, despre prunişoare.
Şi despre reţeta de roşii uscate la cuptor.
Pe o tavă-tip de aragaz mi-au încăput cam un kilogram şi jumătate de roşii prunişoare, de mărime medie (spălate, tăiate în jumătăţi pe lung, căsuţa curăţată de seminţe şi zeamă). La cuptor, circa 4 ore, cu foc mic-mic, cu uşa cuptorului întredeschisă (eu am aragaz de modă veche, care nu îţi arată temperatura).
Am sterilizat borcanul, am aşezat roşiile (printre ele, felioare de usturoi şi cimbru, iar la final o frunză de busuioc proaspăt), am pus peste ele ulei de măsline.
Am făcut în aşa fel, încât să-mi rămână două bucăţi de roşii. Le-am mâncat cu pâine prăjită. Ce era să fac, dacă nu încăpuseră în borcan nu? :)



6 comentarii:

  1. Bună reţetă. Mulţumesc am să fac şi eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar merită! Rezultatul e incredibil de bun! :)
      (Am încercat să las şi eu un comentariu pe blogul tău, dar nu îmi permitea, îmi cerea să-mi fac cont Google +.)

      Ștergere
    2. Imi pare rău.Dar chiar nu ştiu. Am e-mail pe Yahoo : adriana_rata@yahoo.com.

      Ștergere
    3. Adriana, în "Setările" blogului tău, la "Postări şi comentarii" încearcă să bifezi "Oricine" (sau "Utilizator înregistrat").

      Ștergere
  2. Surprinzătoare rețete! Ești o hărnicuță!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o reţetă minunată. Ia ceva timp, poate, dar merită. :)

      Ștergere