duminică, 7 aprilie 2024

Chilipiruri la obor

Dis-de-dimineață, am purces spre vestitul obor din zonă.
Când am ajuns, tot peisajul era cețos de fum de mici și fripturi. Atmosferă de sărbătoare.

Marfă... tot ce vrei și ce nu vrei: legume, fructe, lactate de la mici producători de țară, obiecte vechi (multe, absolut inutile), păsări și alte lighioane (nu m-am putut uita spre ele, mi-e tare milă să le văd nemișcate în cuști), grâne de toate felurile, pentru hrănit animalele (pe mine mă interesa floarea-soarelui, avea, era 25 de lei dubla, eu am luat doar 2 pumni, de la o tanti foarte amabilă, care ne-a explicat de-a fir a păr ce înseamnă sorg, sudan etc.).

Am cumpărat așa: 3 gazanii foarte frumoase (4 lei ghiveciul, în timp ce în oraș sunt 15 lei/buc.), 2 coșuri de nuiele, unul nou și tare șicos și altul vechi, cu aspect rustico-vintage :) , o vază de sticlă gălbuie (care poate fi și suport de lumânare - ceva gen pepco, pe fund erau scrise prețurile în toate monedele pământului, inclusiv în lei, respectiv 16,99), 3 ghivece (unul pare obiect arheologic vechi de sute de ani :)))) ). De asemenea, am luat ridichi și mărar (halal grădinar sunt!), brânză de vaci și 10 ouă de țară.

În concluzie, am venit acasă încărcați! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu